Pages

27 June 2011

Sakit Otak & Rasa Bahagia

Assalamualaikum...

Kenapa sampai kena buat tajuk sakit otak....sbbnya sakit otak ni pelbagai..bukannya sakit otak yang penyakit tue..haisyyy...Nauzubillah...mintak dijauhkan...

kenapa kata sakit otak ni pelbagai...ntah jawapannya...kadang-kadang kalau terlampau sibuk dgn aktiviti harian rasa macam argggghhh!! sakit otak dibuatnya..

Dah laaa...mengarut je...(hahahha...hanim buat lawak laa tue !!) pedulikan...dalam minggu akhir nak cuti pertengahan semester nie..rasa macam semangat nya ohhhh lain....xsabar nk balik rumah pastu duduk rumah..bahagia sungguh...

Seronok kan bila kita dikurniakan sahabat sejati, memahami, tak berkira, baik laa senang cerita..tp, bukan itu yang kita harapkan dari seorang sahabat..tp sejauh mana sumbangan kita pada sahabat kita..itu lebih penting ..sumbangan itu datang dari pelbagai bentuk dan acuannya. Berkongsi kegembiraan juga salah satu sumbangan kita pada sahabat, mendengar & mengembirakan mereka.....saya bersyukur dikurniakan "orang" yang sebegitu..terlalu ramai untuk saya senaraikan..yang pasti saya menyayangi mereka..saya selalu memaafkan mereka.. mendoakan mereka.

cerita ini cerita lama..tak terlalu lama..tp 2 minggu lepas.. hehe...biar gambar yang berbicara..kerana ia tak pernah menipu !! =)

tiba-tiba..
ini gambar jalan-jalan g melaka hari tue..last aku g melaka time sekolah dulu-dulu rsnya...lama giler kan...mmg best sgt sbb sume disponsor...hehe....siapa y x seronok bila tengah kering kontang camnie kan..!! haha

ini lahhhh cencalukkkk...tp x makan sgt..heeee...

kononnya laaaa

mcm YB kan..kan kan....

apa ntah nama tempat nie...xingat pulakkk....tp kat melaka laaa...haha

penaja terbesar yang sebelah kanan tue..heh heh

=)

sue n kak nazwa hanim

kat pizza...sumenya ditaja oleh penaja terbesar..yang sebelah kanan nie..penaja kedua terbesar...

ini antara org y ditaja..haha

=)

yana...ini adik sue..=)

malam sebelumnya nie..g masjid putrajaya..beribadah kat sana..=)huhuhu


hehe.terima kasih sudi baca n singgah..=)
salam sayang
Assalamualaikum



6 orang berkata-kata:

SuNsHiNe said...

amboiii syg dah pandai berbelog laaa skng dia nih..hehe...:))

Haneem_Hanim said...

heheh...pndai laaa akk...tp xlaaa terer cam akk...boleh laaa sikit2 nk sampaikan dakwah...ap???? dakwah....Subhanallah..=)

ema said...

hellamak!
jalan-jalan tengok dunia. sengsorang skg! :P

bobiedanbad said...

hi nice blog and i love cencalukkk
terbaiks dri ladang : )

Haneem_Hanim said...

bobie> :) thnks...cencalukk sedapp..tp saya x suka makan sgt..huuu...

Amni said...

heeee..... ayu2 je semuanya..=)